loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ مسافر از راد

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 3684 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (2)

آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی مسافر از راد+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

این آهنگ توسط امین حبیبی نیز اجرا شده

که به زودی میزارم برای دانلود...

نظرات فراموش نشه کم لطفی میکنید
:-(

 

مسافر راد

 

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

با تو هستم ای  مسافر
ای به جاده تن سپرده
ای که دل تنگی غربت
منو از یاد تو برده
هنوزم هوای خونه
عطر دیدار تو داره
گل به گل گوشه به گوشه
تورو یاد من میاره
***
با تو من چه کرده بودم که چنین مرا شکستی
بی وداع و بی تفاوت سردو بی صدا شکستی
***
به گذشته بر میگردم به سراغ خاطراتم
تازه می شود دوباره از تو داغ خاطراتم
***
به تو می رسم همیشه در نهایت رسیدن
هر کجا باشی و باشم به تو بر میگردم از حتما
-
آن تویی همیشه ی من توی آیینه ی تقدیر
با همه شکستن از تو نیستم از دست تو دلگیر
با تو من چه کرده بودم که چنین مرا شکستی
بی وداع و بی تفاوت سردو بی صدا شکستی
 

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد اسدیان در تاریخ 1394/10/17 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

واقعا کارتون درسته... خسته نباشید... کارتون واقعا ارزشمنده، ان شاالله همیشه موفق باشینشکلکشکلک

این نظر توسط تنها دختر غریب در تاریخ 1394/06/26 و 11:14 دقیقه ارسال شده است

بههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه دس دس هوووووووووووووووووووووووووورا ناز نفست داش عابد شکلک لایک ب وجودت نازنینت
پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام